4 paź 2013

Watson i motyle :)

wzięłam się na sposób i pocięłam całą kolekcję...
dla rasowego zbieracza papierów, to konkretny ruch :)
muszę przyznać, że praca idzie o wiele łatwiej,
no i nie mam resztek papieru...
po prostu wykorzystałam wszystko... dla mnie bomba :)
...
kolekcja bardzo fajna, choć chyba nie w moim typie...
kupiłam z myślą o zbliżających się urodzinach pewnego młodzieńca :)
no i powstało pudełko.... potem dwa notesiki i kilka kartek...

dzisiaj kartki...





 










                                                                               
te chyba takie w miarę... do pokazania :)















5 komentarzy:

sabi-chic pisze...

ślicznie skomponowane:)

Boei pisze...

Super! Cudowne są:)

Dunia pisze...

Pewnie, że do pokazania :o) W KOŃCU!!!!!!!

Jak zwykle dopieszczone :o)

cynka pisze...

super są :) czekam na więcej!

Belladonna pisze...

Świetne!